tirsdag 1. juli 2014

Nytt gulv på plass!

Endelig ser jeg slutten på nok et prosjekt!
Det har vært slitsomt, men så veldig verdt det!
Hele stuen har lysnet veldig med dette gulvet, og det går så utrolig mye bedre sammen med møbler og stæsj jeg har. Dette gulvet går vel nesten til alt vil jeg si, det er jo ganske nøytralt.
Gulvet vi har kjøpt er et høytrykkslaminat-gulv fra Berry Alloc i fargen Eik Smoked og det skal tåle omtrent alt, også vannsøl. Noe som er en fordel med små barn i hus!

Siden vi nå har et ganske nøytralt gulv, og ellers også har møbler i rolige farger kan vi heller velge å sprite opp litt med blomster, puter og andre ting. Farger kan man velge etter humør eller sesong!
IMG_5865

I det siste har det vært mye rosa hos oss, da jeg har noen rosa hortensiaer stående (min favorittblomst!)
Og denne vakre buketten jeg fikk forrige uke. Er den ikke nydelig?
IMG_5892

Vi mangler fortsatt listene for å være helt ferdige, men det håper jeg vi får gjort i kveld.

I morgen skal jeg vaske ned kjøkkenet skikkelig etter kaoset som har rådet her i det siste, og ta noen bilder til dere. Tror ikke jeg har vist så mye fra det før?

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar