søndag 5. januar 2014

I år skjer det..

Hei alle sammen, og godt nyttår!

Jeg har hatt en real bloggpause over julen. Det ble rett og slett så mye å gjøre for meg rett før jul, så i romjulen har jeg faktisk bare slappet av med familien.
Det var helt fantastisk!

20140105-132401.jpg

Men nå er jeg tilbake og klar for et nytt år!
Planene er mange, både for hus og bryllup. Ja, for nå er det faktisk bare 6 mnd igjen til bryllupet. Kjenner jeg grugleder meg litt. Det er mye som må ordnes ferdig før den tid, og jeg får bare denne ene sjansen til å gjøre det riktig!
Vel vel, jeg satser på at alt går som planlagt, og at vi får en fantastisk dag!

Når det kommer til interiørbiten, har jeg også mange planer. Men jeg er usikker på hvor mye som blir gjennomført. Bryllup er jo kostbare greier, og vil være førsteprioritet denne våren.
Håper dere alle har kost dere, og at dere har hatt en fin start på det nye året!20140105-132420.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar