torsdag 28. november 2013

Julekrans






Hei alle sammen!

Nå nærmer 1. desember seg med stormskritt, og i dag har jeg handlet inn de siste tingene jeg trenger for å lage årets julekrans. Og jeg gleder meg skikkelig.
Tror det kommer til å bli riktig så lekkert til min nymalte, sorte inngangsdør!

Søndag er den store dagen i heimen, da er det jo advent, og det begynner å bli lov å pynte litt.

Jeg kommer til å legge ut et diy innlegg på søndag, med hvordan man kan lage flotte julekranser på egenhånd.

Når det kommer til hvilken «julestil» jeg liker, må jeg innrømme at jeg er veldig tradisjonell. Jeg liker det røde, grønne og glitrete. Helhvit jul er ikke helt meg. Men jeg er ikke en slik som har så mye nisser stående over alt. Jeg har noen få, men ellers foretrekker jeg å pynte med røde tekstiler, kongler, granbar, silkebånd, julekuler etc..

Jeg er også en av de som mener at julepynt hører desember til. Derfor har jeg ikke tatt inn noe julerødt helt enda.

Juletreet må nok vente litt lenger. Jeg foretrekker ekte tre, og for at det skal være fint og staselig på julaften, drøyer jeg det til rundt midten av desember.

Noen av dere som har kunstige juletrær?

Her er noen inspirasjonsbilder av julekranser dere kan kose dere med.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar