søndag 6. oktober 2013

Og da var jeg igang - igjen!

 Hei, og god søndag!

Her er har jeg såvidt landet etter en travel helg, vi har vært i Oslo på hotell for å feire bursdagen til min andre halvdel.

På lørdag fikk vi også hentet disse hjørnestrimlene til spisestuen. Jeg har jo bare ventet i 5 uker. De på monter rotet det skikkelig til, så det tok jo "bittelitt" lenger tid enn normalt.
Men nå er de endelig her, og jeg satte igang så fort vi kom hjem i dag. Nå er begge hjørnene strimlet ferdig, og står til tørk. I morgen skal de bare sparkles bittelitt, og deretter pusses, så er de "good to go".





Det anbefales virkelig for de av dere som skal sparkle hjørner hjemme, det sparer deg for utrolig mye tid, sparkel og ikke minst, sparklestøv!


Ny sofa ble det også på oss, så nå må vi få fart på sakene for å få flyttet spisestuemøblene. Den nye sofaen skal nemlig stå hvor bordet står nå. Det skal bli så deilig når vi begynner å fyre, å sitte der med en deilig kopp te og se på flammene.

Vi mangler fortsatt salongbord. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal ha der. Men ingen hast. :-)

Kos dere videre, denne søndagskvelden. Nå begynner åndenes makt, og da sitter jeg pal foran tv´en ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar