tirsdag 29. oktober 2013

Møbler med sjel

Jeg ser titt og stadig etter ny inspirasjon. Og etter å ha sett utallige bilder, innså jeg at det jeg savner i mitt hjem, er et møbel med sjel, jeg har nemlig ikke et eneste gammelt møbel i dette huset. (Sist jeg sjekket, talte ikke 5-6år gamle ikeamøbler, nemlig).

Se på dette nydelige bordet, foreksempel. Helt fantastisk nydelig, og med alle de detaljene da!

[houzz=http://www.houzz.com/photos/21274/Valerie-Wills-Interiors-contemporary-living-room-san-francisco]

Jeg tittet jo stadigvekk på finn torget blant antikvitetene, for å se om ikke jeg kan finne noe som passer inn i mitt hjem. Men det er så vanskelig, for jeg har gjerne bestemt meg på forhånd hva jeg vil ha, og om jeg ikke finner akkurat det, faller jeg liksom ikke for noe annet.
Det er jo forsåvidt en bra ting, jeg slipper å sitte med et hus fullt av ting jeg ikke liker 100%.

Noen andre med det samme problemet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar