tirsdag 29. oktober 2013

Mål for høsten - hva har vi gjort?

Tidligere i høst delte jeg høstens gjøremål-liste, med dere. Nå er vi straks i november, og jeg tenkt jeg skulle ta en liten oppsummering over hva vi har rukket å gjøre.

Jeg ser at det ikke er alt vi har kommet igjennom, men jeg må si at jeg er stolt over alt vi har klart å få til allikevel!

1. Støpe platting utenfor inngangsdør.

2. Bytte yttervegg ved inngangsdør + vindu.

3. Rive “falsk” stein fra grunnmuren og ny murpuss.
Her bestemte vi oss for å avvente litt. Vi skal mure igjen garasjeporten, og lage nytt gjesterom + bod.

4. Male toalett i gangen og bytte innredning (toalett, vask, speil etc).

6.Bytte vindu i spisestuen.

7.Pusse pipa i spisestuen.
Avventer litt. Vi vurderer å kle pipa i skifer?

8. Fikse resten av spottene i stua + trappeoppgang + kjøkken.

9. Sy gardiner!
Kjøpe gardiner!

10. Male ferdig hus!

11. Planlegge juledekoreringen.
Igang og jeg koooser meg :-D

12.Male inngangsdør sort.

Som dere ser, så står det igjen enkelte ting. Toalettet nede vil nok komme til å koste noen tusen, og det kan jeg virkelig ikke prioritere akkurat nå. Jeg koser meg med planleggingen så lenge!

Hvordan ligger dere an? Noen av dere med lister?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar