søndag 8. september 2013

Bildevegg

Hei alle sammen! Håper dere har hatt en fin uke :-)

Her har den vært skikkelig hektisk. Jeg har satt inn støtet og har endelig blitt ferdig å male huset. Noe som virkelig var på tide, jeg har tross alt holdt på hele sommeren med dette uendelige prosjektet!
I tillegg til dette har vi hatt endel besøk og vært i bursdag, så tiden har ikke strukket til, til å blogge noe særlig.

Nå i helgen har vi også fått gjort litt, jeg har malt siste strøket på ytterdøren, og det ble utrolig delikat i sort! Og vi har montert downlights utenfor inngangspartiet, og på verandaen. Det ble skikkelig lekkert!



Bare man ser bort fra alt rotet som fortsatt er der ute. Etter all denne oppussingen og styringen, får man litt av en oppryddingsjobb!

Meen, til det jeg egentlig skulle skrive om nå. I trappeoppgangen her nå, har vi fortsatt ikke byttet veggen, så jeg kan trygt slå inn spiker etter spiker, uten å bekymre meg for hullene. Den skal jo uansett byttes.
Så jeg vurderer å lage en bildevegg der! Det er jo så lekkert!! Jeg har så utrolig mange inspirasjonsbilder lagret på pinterest, og jeg må bare vise dere noen av dem.











 

Og dette må være en av favorittene. Veldig klassisk og pent!!



God søndag alle sammen. Nå skal jeg ut å rydde gårdsplass. Jippi ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar