mandag 16. september 2013

Back 2 work

Hei alle sammen, håper alle har hatt en fin helg.

Jeg har vært i Hemsedal og kost meg skikkelig. Vi har spist fantastisk mat og vært med på artige aktiviteter og gått tur i fjellet, så nå er jeg helt kjørt.
Det har ikke vært mye tid til avslapping, men det var det verdt. Hemsedal kan virkelig anbefales hele året rundt!

Vi var ikke så heldige med været, dessverre. Men alt vi kunne gjøre noe med, var altså helt supert!

20130916-134305.jpg

 

Jeg har dessverre ikke fått gjort noe særlig hjemme for tiden. Jeg bestilte for 2 uker siden noe som skal brukes i hjørnene i spisestuen, sammen med sparkelet. Men jeg har altså ikke fått det enda. Det har vært så mye styr med de greiene der! Først ble det bestilt og forhåndsbetalt(!), deretter fikk jeg beskjed om at det tok ca en uke. Etter noen dager fikk jeg sms om at varen hadde ankommet, og jeg dro for å hente den et par dager senere. Da viste det seg at den hadde blitt sendt feil, og lå i Oslo, men det skulle de ordne. En ny uke gikk og sambo dro for å hente den. De lette og lette og lette. Men nei. Den lå fortsatt i Oslo. Er det mulig?!

Så her står vi på stedet hvil. En ting er i hvert fall sikkert, det er skikkelig vær for å holde på inne nå! Samboeren min har bursdag i oktober, og jeg har fryktelig lyst til å bli ferdig innen det, slik at vi kan ha en skikkelig oktoberfest!! :-)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar