torsdag 8. august 2013

Snart er det vår igjen..

Hei og god torsdag, alle sammen!
I dag må det vel være lov å si at det har vært skikkelig høstvær. Jeg kan ikke huske sist gang det regnet så mye, som det har gjort i dag! Og så lenge!! Nei, vi får vel bare innse at den gode varme sommeren vi hadde en liten periode, ikke kommer tilbake i år.
Nå er det frem med gummistøvler og regnfrakk!

I dag har jeg hatt nok en økt ute i hagen og båret stein og stått på. Så nå er det enda mer rotete der enn da jeg startet, men jeg tror det blir veldig bra til slutt!

Et lite lyspunkt i en ellers grå og mørk dag, er at jeg har fått den siste plantekatalogen. Man må jo allerede nå planlegge neste års hage, om man skal sette løk.
Jeg har selvsagt store planer, men det spørs om jeg får gjennomført alle.

20130808-221338.jpg

Så nå skal jeg sette meg ned med en god kopp te i sofakroken, og titte på alle de pene blomstene!

 

Ha en fortsatt fin kveld. Og hold ut, straks er det helg igjen ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar