fredag 30. august 2013

Siste innspurt

Tipper jeg ikke er alene om å være klar for helg nå! Det har gått i et på jobben i dag, med møter og styr, så det skal bli godt å endelig kunne ta helg igjen om et par timer.

I dag skal jeg klargjøre ytterdøren for maling. Den må jo vaskes og pusses litt, og det kan jo fort ta litt tid.
Planen var jo opprinnelig å male døren iløpet av uken, men jeg innså at det ble for kort tid. Når middagen er laget og fortært, er det jo ikke mer enn en times tid før det er kveld og insektene kommerl. Så av frykt for å få et inngangsparti som ligner en gravplass for alle slags kryp, har jeg drøyd det til helgen.

Så da er det jo flaks at det er meldt opp til 13,6mm nedbør i morgen. Supert!

Søndag er det derimot meldt opphold, så jeg krysser fingrene for at værvarselet stemmer, slik at jeg kan få gjort meg ferdig på søndag formiddag.

Også må jeg bare vise dere bilde av den flotte blomster"potta" jeg kjøpte meg her en dag. Den var bare så fin og «blingy» at den måtte få bli med hjem.
Er den ikke fin? Og den lekreste hortensiaen har fått plass oppi. Hortensia må være en av mine favorittplanter. Jeg forsøker å få dem til å trives ute i hagen, men det er visst ikke så lett.

20130830-091958.jpg

Håper alle har en fin helg i vente!! Om jeg blir ferdig med døren, kommer fremgangsmåte iløpet av helgen. Har også omrokkert litt på pynten i stuen, og fått hengt opp det fine speilet mitt, og det må jeg jo få vist dere :-)

 

Nå får jeg dykke tilbake i arbeidet de siste timene. Vi blogges :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar