fredag 9. august 2013

Happy friday!

Hei og hopp! God fredag alle sammen!
Denne uken har bare flydd fra meg, første uken på jobb er alltid litt kaotisk, og neste uke begynner lille frøkna mi i barnehage for første gang. Det blir nok litt av en overgang.

I dag fikk jeg en pakke på posten, som jeg helt hadde glemt jeg hadde bestilt. Jeg vant nemlig en auksjon på ebay ( jeg -elsker- ebay!!)
Det jeg mottok var en led-lys lenke med solcellepanel, noe som er helt supert til frittstående busker ute i Hagen om vinteren. Har såvidt testet den litt inne i stuen, og det virker som den fungerer godt. Så det blir spennende å se hvor lenge den virker i vinter!

20130809-230755.jpg

Her om dagen fant jeg et speil jeg hadde glemt i gangen nede. Jeg kjøpte det for lenge siden, og har egentlig ikke tenkt noe mer på det. Men nå som vi river der nede, fant jeg det frem igjen.
Jeg gikk opprinnelig med planer om å male det sort. Men etter å ha flyttet det opp i stuen denne uken, ser jeg at varmen i gullet, passer utrolig bra til malingen på veggen.
Så den må nok bare være slik.
Nå gjenstår det å finne en plass til det. Det er ikke stort nok til å stå hvor det er nå, men etterhvert som jeg føler vi kommer enda mer på plass, skal jeg nok finne på noe lurt.

Jeg ønsker meg veldig et speil som kan stå hvor det gullfargede er nå. Kanskje det også må ha gullramme. Hva tror dere?

20130809-225726.jpg

20130809-231201.jpg

Helt til slutt må jeg bare vise dere den fantastiske regnbuen vi hadde utenfor her i dag! Ikke ofte man ser dem på denne måten. Et av naturens mange underverker :-)

Ha en fin helg alle sammen! Vi blogges :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar