fredag 26. juli 2013

Vin og 5-retters..

Vi hadde en skikkelig kosetorsdag i går, og dro ut sammen med noen venner for å spise middag.


Det ble en 5-retters, med tilhørende vin. Og det var bare helt nydelig!
Været var fantastisk, og det føltes som å sitte ute i et sydenland. Det kunne virkelig ikke vært bedre!
Det er ikke alltid det er så fint vær i Norge om sommeren, men når den først kommer, så kommer den altså skikkelig! Utrolig deilig :-)


bilde-2



Andebryst, med østerssopp og fikensaus







Ostefat


image-3

Den nydelige, og friske desserten!


Det fine med 5-retters, er jo at man får prøve mye forskjellig mat, under 1 måltid. De to rettene som ikke er avbildet, var også helt nydelige!





Da jeg var ute på handlerunden på onsdag, kjøpte jeg noen nye utelykter,
som jeg skal legge ut bilde av litt senere, og det jeg trenger for å gjøre ferdig spiestuen.
Så når det en gang snart, går mot høst, skal jeg sette igang igjen der, jeg lover ;-)


Og med det er det jammen straks helg for de aller fleste.
Ønsker alle god helg, og strålende vær :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar