tirsdag 2. juli 2013

Ny spisestue

Som sagt, holder vi på å pusse opp litt her hjemme. Nå er det spisestuen som står for tur. Her har vi revet et par vegger for å åpne opp. Det var nemlig et soverom der før. Innerveggene er revet ned, og vi har lagt skjult elektrisk anlegg. Gipsingen er påbegynt, men ikke helt ferdig. Vi skal også bytte et vindu, og så er det litt sparkling, pussing og maling.

Gleder meg veldig til å flytte spisestuemøblene inn dit. Jeg fikk nemlig en nydelig lysekrone til bursdagen min, som vi har hengt opp. Det kommer til å bli så fiint :-)

Neste på ønskelisten er dette skapet fra Home&Cottage. Det perfekte skapet for å vise frem serviset mitt!



Og litt DIY blir det også, jeg har nemlig planer om å sy et par slike.

[houzz=http://www.houzz.com/photos/463022/Restoration-Hardware-traditional-curtains-]

Jeg bare elsker disse gardinene!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar