søndag 28. juli 2013

Min hovedinspirasjonskilde

Etter utallige timer på nett, har jeg kommet over den beste siden jeg noengang har vært borti. Denne siden er altså som en drøm som har kommet til virkelighet.

Her finner du -alt-.
Alle stiler, alle rom, innerom, uterom. Denne siden bugner rett å slett av inspirasjon.
Den er laget slik at interiørdesignere og arkitekter, legger inn bilder fra sine kundeoppdrag. Og best av alt, interiørdesignerne er tilgjengelige for spørsmål i etterkant. Bare kommenter på det aktuelle bildet, og du vil i de fleste tilfeller kunne få svar fra den som har lagt ut bildet.

I tillegg til dette, kan du lagre alle bildene dine i idebøker på nettsiden. Jeg har foreksempel inspirasjonsalbum for alle rommene i huset, uterommet samt et album for jul og påske.

Følte bare at jeg måtte dele denne fantastiske siden med dere kjære lesere. Den er virkelig fantastisk, enkel å bruke, flotte bilder av flotte hjem, og den er svært ryddig og bra.

www.houzz.com

De har også lansert sin egen app, som jeg tester ut i disse dager.
Men pass på, her inne forsvinner timene fort! :-)

Her kommer et par inspirasjonsbilder fra mine idèbøker, som de så fint kalles.








Hvilke inspirasjonskilder har dere?

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentar på bloggen min :) husnr er kjøpt på Hansen & Co i Kristiansand- de har også nettbutikk!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Takk for svar! SKal sjekke ut nettbutikken :-D

    SvarSlett