tirsdag 16. juli 2013

Litt innedag..

Dagen i dag startet med en overskyet himmel og en gravemaskin som støvet ned alt som var ute. Så da ble det jammen litt innedag i dag. Jeg fikk sparklet litt i spisestuen i dag, og jeg kan nesten ikke vente med å få det ferdig! Men nå som det har vært så flott vær i det siste, føler jeg nesten at jeg ikke kan gå glipp av det heller. Her tar vi det litt og litt.

Tenkte jeg skulle vise dere hvordan spisebordet mitt ser ut nuh, og det er altså dette som skal flyttes inn dit. Tror det kommer til å bli bra!
Ønsker meg egentlig nye spisestuestoler, men når man har små barn med grisete hender, er det litt greit å ha noe man bare kan tørke av med en fille. Så får "pomp-og-prakt" stolene, komme senere.IMG_5374

De nye kubbelysholderne har fått en  midlertidig plass. Synes de passer fint inn der :-)IMG_5369 IMG_5368

Noen armbånd jeg lagde i vinter, i alle slags farger. Nevnte jeg at jeg liker glitrete ting? ;-)IMG_5350Flotte orkideen min, som har hatt blomster konstant, i nesten to år!! :-)

Ha en fortsatt fin tirsdag, folkens!!

Jeg er forresten veldig glad i å lese interiørblogger. Så om noen av dere skriver blogg, legg gjerne igjen en hilsen og en link, så jeg får tatt en titt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar