torsdag 18. juli 2013

Endelig er veien ferdig!

Det tok sin tid, men nå er den altså ferdig! Så utrolig deilig å kunne kjøre opp sin egen vei. Og stor gårdsplass har vi fått også! Gleder meg til å få kjøpt store krukker til å ha blomster i, og klippe til hekken fint.

Men nå som veien er ferdig, får jeg jo også 1000 andre ting å gjøre. Men det er jo litt deilig å kunne holde på litt ute i det fine været, og jobbe med fargen samtidig som man fikser og styrer.
Så i dag skal jeg begynne å lage steintrappen min. Sambo er ute for å hente sten for øyeblikket, og han skal bygge støttemur, mens jeg holder på med trappen.

Skal også støpe en liten platting utenfor inngangsdøren, og veggen til gangen nede skal byttes, + at vinduet må byttes.

Forhåpentligvis blir jeg ferdig med trappen i dag, slik at jeg kan dele bilder med dere i kveld. Så stay tuned!

20130718-104213.jpg


Ser jeg må toppe noen trær også, ser jo nesten ikke fjorden lenger!

Titter på litt inspirasjon om dagen også. Et inngangsparti som dette, hadde vært flott! Spørs om ikke jeg skulle hatt et annet hus da, men :-p

[houzz=http://www.houzz.com/photos/121136/Coastal-Living-contemporary-entry-other-metro]

[houzz=http://www.houzz.com/photos/973337/Exterior-Arch-Portico-Front-Entry-traditional-entry-philadelphia]

[houzz=http://www.houzz.com/photos/379326/Traditional-Front-Porch-Christmas-traditional-porch-austin]

Jeg vurderer sterkt å male inngangsdøren sort. Men må jeg male den innvendig også da, tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar