lørdag 20. juli 2013

Det nærmer seg..

..slutten for trappeprosjektet mitt! Det har jo vært så utrolig varmt de siste dagene, så å stå ute med spade har ikke vært øverst på min liste, akkurat. Og det er jo greit å kunne ta litt helg også, så vi har kost oss med stranden og litt forskjellig.
Det har gått mye jordbær, blant annet.Desverre er jo jordbærsesongen snart over. Så det er best å spise mest mulig nå, for det er jo et helt år til neste gang!

Men, som i går, fikk jeg ihvertfall gjort litt, og nå er trappeprosjektet snaaart ferdig.
bildeee
I morgen skal vi ta det siste trappetrinnet, og fikse til sidene på trappen slik at det blir pent der.
Gleder meg til å være ferdig med det. Jeg har jo nemlig hundre andre ting å gjøre i ferien, blant annet å male huset, og rydde under verandaen. Der er det mye "gammel moro". Det gleder jeg meg skikkelig til....(egentlig ikke)

Håper dere har hatt en fin helg så langt, og at dere har hatt like strålende vær som oss! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar