mandag 29. juli 2013

Bytur

Hei, alle sammen! 
Håper dere alle har hatt en super helg? 


Det har ihvertfall jeg. Jeg har vært i Tønsberg hele helgen, og i dag er siste dagen.
Siden jeg er her helt uten mann og barn, bestemte jeg meg for å ta en tur til favorittbutikken min, Slettvoll. Her har de altså så utrolig mye fint! Jeg blir alltid inspirert når jeg går inn der, og drømmer meg fort bort.

Her fant jeg en nydelig stol, som hadde passet fint inn i stuen min. Hadde jeg bare hatt
12 000,- å bruke på èn stol, hadde den blitt min ;-)

20130729-131857.jpg

Jeg tittet litt rundt i noen av de andre interiørbutikkene der også, men i dag fant jeg rett å slett ikke det jeg var på jakt etter, så det ble ikke noe kjøp av interiørsaker.
Det jeg derimot fant, var sko!!
Har lenge lett etter et par litt lavere slingbacks, men har ikke funnet noen.
Før nå!

20130729-131913.jpg

20130729-131922.jpg

Så disse fikk bli med meg hjem! Er de ikke fine?
Ikke nok med det, det var 50% på dem, så da kunne jeg jo ikke bare ta med ett par. Jeg måtte jo ha i den andre fargen også!
Så er igrunn fornøyd med dagens kjøp!

20130729-131930.jpg

I kveld skal jeg hjem igjen til mann, barn og oppussingskaos. Men det skal bli godt å komme hjem. I dag går jeg inn i min siste ferieuke, så det er om å gjøre å bli litt ferdig ute.

Ønsker alle en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar